پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227460
واکنش «برانکو» به بازگشت ملي‌پوشان پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/10/14 16:48:00
نمایش : 1634
سرمربي پرسپوليس از بازگشت هفت بازيکن ملي‌پوش خود از اردوي تيم ملي استقبال کرد. سرمربي پرسپوليس درباره بازگشت ملي‌پوشان تيمش به ايران عنوان کرد: من تازه متوجه اين موضوع شدم و به اين خاطر الان نمي‌توانم در اين مورد اظهارنظر کنم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ بعد از نشست با اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: جلسه خيلي خوب و به نوعي جلسه‌اي روتين بود. ما در مورد بازيکناني که قرار است به خدمت بگيريم و نحوه آماده‌سازي تيم در نيم‌فصل صحبت کرديم، حتما مي‌دانيد که بازي‌هاي سختي را در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين ليگ داريم و بايد به بهترين شکل خود را آماده بازي‌ها کنيم. ما اهداف بلندي پيش رو داريم.

 

سرمربي پرسپوليس درباره بازگشت ملي‌پوشان تيمش به ايران عنوان کرد: من تازه متوجه اين موضوع شدم و به اين خاطر الان نمي‌توانم در اين مورد اظهارنظر کنم. فردا ملي‌پوشان را در تمرين خواهم ديد و پس از صحبت با آنها در اين مورد اظهارنظر خواهم کرد.

 

برانکو در پاسخ به اين سوال که آيا اين کار کي‌روش حرفه‌اي بوده يا احساسي، تصريح کرد: براي من مهم نيست که ديگران چگونه رفتار مي‌کنند و فقط کار خودم را مي‌کنم. آنها خودشان حرفه‌اي هستند و مي‌دانند چه کاري انجام مي‌دهند. هر فردي کار خودش را انجام مي‌دهد و هر مربي نظر خودش را مي‌دهد. درباره اينکه بازيکنان ما چرا برگشتند تا زماني که با آنها صحبت نکنم نمي‌توانم اظهارنظري داشته باشم.

 

وي با تمجيد از شاگردانش خاطرنشان کرد: ما يک نيم‌فصل خيلي خوب را پشت سر گذاشتيم و بازيکنانم تمام توان‌شان را براي باشگاه گذاشتند. من افتخار مي‌کنم تيمم 7 ملي‌پوش دارد و انتظار از بازيکنانم دارم تا در نيم‌فصل دوم هم به همين روندشان ادامه دهند ضمن اينکه ما هميشه حمايت‌مان را از تيم ملي اعلام کرديم.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس راجع به اينکه در بيانيه فدراسيون آمده است برنامه تيم ملي از قبل اعلام شده بود، يادآور شد: بله همين‌طور است اما من ديشب هم گفتم که اردوي امارات در برنامه اوليه فدراسيون نبود.

 

برانکو در واکنش به اين سؤال که چرا ملي‌پوشان تيمش برگشتند، گفت: چرا برنگردند؟ آنها به باشگاه خودشان بازگشتند. بازيکنان من در دنيا بهترين هستند و من خوشحالم که آنها را در اختيار دارم. از بازگشت ملي‌پوشانم به ايران استقبال مي‌کنم.

 

وي درباره اينکه گفته مي‌شود کي‌روش به سروش رفيعي هم گفته است اگر با پرسپوليس قرارداد بسته‌اي مي‌تواني به ايران برگردي، گفت: در اين باره چيزي نشنيده‌ام.

 

برانکو درباره اينکه قلعه‌نويي اعلام کرده که او نيز وقتي مقابل تيم ملي ايستاد در استقلال زير پايش را خالي کردند، اظهار داشت: قلعه‌نويي از دوستان خوب من است اما نمي‌دانم در مورد او چه چيزي اتفاق افتاده است.

ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html